Proces zakupu

1. Wyszukiwanie biletu:

Skorzystaj z wyszukiwarki połączeń i określ:
a. Początek podróży, miejsce docelowe oraz datę wyjazdu. Połączenia można wyszukiwać z konkretnego miasta lub z konkretnego przystanku (wtedy wyszukiwarka pokaże kursy ze wszystkich przystanków z danej miejscowości). Aby wybrać wyszukiwanie z miejscowości lub konkretnego przystanku należy określić rodzaj wyszukiwania (miasta / przystanki).



b. Wpisz w pole nazwę miejscowości lub przystanku - wyświetlą się podpowiedzi i dostępne opcje. Wybierz miejsce wyjazdowe i docelowe.

wyszukiwarka połączeń - wybór miejsca wyjazdowego i powrotnego

c. Liczbę biletów.
d. Wybierz za pomocą kalendarza datę wyjazdu oraz ewentualnie datę powrotu aby kupić bilet wyjazdowy oraz powrotny.



e. Zaznacz datę wyjazdu oraz datę powrotu (jeżeli wybrana została opcja wyszukiwania w obie strony).


2. Wyniki wyszukiwania

Z dostępnych kursów wybierz najdogodniejszy kurs (możesz również sprawdzać dostępne promocje na każdy kursy) oraz kliknij przejdź dalej.



Każdy kurs zawiera informacje o czasie przejazdu, odległość oraz poziom dostępności miejsc. Przy kursie możesz również znaleźć informację na temat oceny przewoźnika dokonaną przez innych klientów (gwiazdki znajdujące się pod logo - najechanie na gwiazdki powoduje wyświetlenie szczegółowej oceny przewoźnika)

Klikając w "szczegóły kursu" wyświetli się dokładny rozkład kursu, lista cen oraz standardy podróży przewoźnika. Sprawdź je, aby dowiedzieć się o warunkach podroży oraz innych dostępnych udogodnieniach.



Klikając w "szczegóły kursu" wyświetli się dokładny rozkład kursu, lista cen oraz standardy podróży przewoźnika. Sprawdź je, aby dowiedzieć się o warunkach podroży oraz innych dostępnych udogodnieniach.



3. Wybór rodzajów biletów, promocji oraz wybór miejsc
(jeżeli jest dostępny)

Wybierz rodzaj biletu z dostępnych ulg handlowych, ustawowych bądź promocji (jeżeli są dostępne).

Wybór rodzaju biletu - wybór ulgi handlowej lub ustawowej

Następnie jeżeli na wybranym kursie istnieje taka opcja: z dostępnej makiety wskaż miejsce siedzące, dla pasażerów w autobusie, a także jeżeli chcesz dodaj produkty dodatkowe do biletu

Wybór miejsca siedzącego w autobusie

UWAGA: w tej chwili wybór miejsc dostępny jest na kursach PKS POLONUS, ŻAK EXPRESS, Inter, UniBUS z przystanków początkowych


4. Dane kupującego

W tym kroku możesz albo zalogować się na własne konto i kupować jako klient zalogowany albo kontynuować zakup bez logowania jako klient niezalogowany. W przypadku zakupu bez logowania należy podać imię i nazwisko osoby kupującej jak również adres e-mail:

forma dostarczenia biletów

4a. Bilet w formie SMS oraz faktura VAT

W zależności od przewoźnika można wybrać dodatkowo dostarczenie biletu w formie SMS. Aby otrzymać bilet w formie SMS należy zaznaczyć checkbox i wpisać numer telefonu komórkowego w formacie +48XXXXXXXXX.

W tym kroku możesz również zgłosić chęć otrzymania faktury VAT - w tym celu zaznacz checkbox i podaj dane do faktury.

bilety autobusowe w formie SMS

5. Podsumowanie

W tym miejscu znajduje się podsumowanie zamówienia wraz z informacją o sposobie dostarczenia biletów, dane do faktury. Aby przejść dalej do płatności PayU należy zaakceptować regulamin.

Podsumowanie zamówienia

6. Płatność

System przekieruje do systemu płatności PayU. Wybierz metodę płatności: BLIK, karta lub wybierz bank, za pomocą którego chcesz dokonać płatności i przejdź na stronę transakcyjna wybranego banku. Postępuj zgodnie z instrukcją płatności.

proces płatności PayU


6a. Potwierdzenie płatności

Po dokonaniu płatności system powróci na stronę Dworca Online. W tym miejscu znajdują się szczegóły zamówienia wraz ze statusem płatności.


7. Dostarczony bilet

Opłacony bilet zostanie wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu lub dodatkowo na numer telefonu w postaci SMS.