Jak kupować

Proces zakupów biletów autobusowych na Dworcu Online jest intuicyjny i szybki. Składa się z kilku prostych kroków. Do dyspozycji naszych klientów udostępniamy zaawansowaną wyszukiwarkę połączeń, bogatą ofertę kursów i rodzajów promocji, możliwość zakupów bez rejestracji, a także proste zwroty biletów oraz program lojalnościowy Pasażer PLUS. Wszystko intuicyjne i szybkie.

Sposoby zakupu biletów:

Na Dworcu Online możliwe jest dokonywanie zakupów na dwa sposoby:
1. Zakup biletów autobusowych bez rejestracji / zakładania konta użytkownika
2. Zakup biletów autobusowych z rejestracją konta użytkownika.

Co daje posiadanie konta?

Rejestracja konta użytkownika na Dworcu Online daje możliwość śledzenia swoich zamówień, prostszy zakup biletów, szybsze zwroty biletów, specjalne oferty, promocje, dostęp do programu lojalnościowego - im częściej podróżujesz, tym więcej punktów dostajesz! A także możliwość zmiany daty wyjazdu biletów oraz wysyłka biletów SMS z poziomu swojego konta!

Płatności PayU:

Płatności odbywają się przez szyfrowany, zabezpieczony system przelewów automatycznych PayU. Klienci mają do wyboru przelewy do najpopularniejszych banków w Polsce oraz płatności kartami.

System transakcyjny Dworca Online ze względów związanych z charakterem usług transportowych czeka 30 minut na informację zwrotną o pozytywnym dokonaniu płatności od rozpoczęcia procedury płatności (przejścia na stronę płatności PayU). Jeżeli z różnych względów płatność nie dojdzie w wyznaczonym czasie transakcja zostanie odrzucona, a bilety nie zostaną wygenerowane.
W takich sytuacjach prosimy o kontakt: pomoc@dworzeconline.pl


UWAGA: PODCZAS PŁATNOŚCI NIE ZMIENIAMY TYTUŁU PRZELEWU!
Zmiana tytułu przelewu spowoduje wygenerowanie błędnej transakcji i problemy z zakupem biletu

Najważniejsze kwestie odnośnie zakupu biletów: