Reklamacje i zwroty
Procedury reklamacji oraz zwrotów biletów:
Krok 1
Jeżeli bilet został kupiony bez zakładania konta / logowania się - przejdź do podstrony
zwrotu biletów >>>
Krok 2
Przepisz z otrzymanego na e-mail biletu PDF: numer biletu, numer kursu, a także wpisz adres e-mail, który był podawany w zamówieniu i kliknij wyślij.
Krok 3
Poprawne wypełnienie formularza pokaże informacje o wysłaniu e-maila z linkiem potwierdzającym żądanie zwrotu biletu.
Mail wysyłany jest na adres podany podczas zakupu biletu.
Krok 4
Kliknij w link otrzymany w mailu oraz potwierdź żądanie zwrotu zakupionego biletu.
Krok 5
Poprawne wykonanie procedury zwrotu zostanie potwierdzone informacją na ekranie. Dodatkowo, informacja o dokonanym zwrocie przyjdzie w e-mailu.
Pieniądze wrócą automatycznie na konto w ciągu 48h licząc dni robocze.
Uwaga:
Zwroty biletów możliwe są na 10 minut przed odjazdem autobusu z przystanku początkowego danego kursu. W momencie kiedy autobus danego kursu jest już w trasie niemożliwe są zwroty biletów.
Krok 1
Zaloguj się na konto użytkownika, z którego został dokonany zakup biletu.
W zakładce "Moje konto" kliknij w numer zamówienia, w którym znajduje się bilet, który chcesz zwrócić.
Krok 2
Wybierz bilet w zamówieniu, który chcesz zwrócić i wykonaj akcję "Zwróć z opłatą".
Krok 3
Potwierdź wykonanie zwrotu z potrąceniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 20%.
Krok 4
Pojawi się informacja, że bilet został zwrócony. Od tej chwili zwrot jest potwierdzony i nie uprawnia do przejazdu.
Informacja potwierdzająca zwrot biletu zostanie dodatkowo wysłana na adres e-mail, na który założono konto.
Pieniądze wrócą automatycznie na konto w ciągu 48h licząc dni robocze.
Uwaga:
Zwroty biletów możliwe są na 10 minut przed odjazdem autobusu z przystanku początkowego danego kursu. W momencie kiedy autobus danego kursu jest już w trasie niemożliwe są zwroty biletów.
W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości prosimy wysłać reklamację na adres reklamacje@dworzeconline.pl.
Reklamacja musi zawierać:
1. Imię oraz nazwisko osoby składającej reklamację,
2. Dane kontaktowe (adres zamieszkania, telefon, e-mail),
3. Numer zamówienia / numer biletu, którego dotyczy reklamacja,
4. Uzasadnienie reklamacji,
5. Przedmiot roszczenia wraz z uzasadnieniem; 6. Wykaz załączonych dokumentów (opcjonalnie)
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia reklamacji
Reklamacja musi zawierać:
1. Imię oraz nazwisko osoby składającej reklamację,
2. Dane kontaktowe (adres zamieszkania, telefon, e-mail),
3. Numer zamówienia / numer biletu, którego dotyczy reklamacja,
4. Uzasadnienie reklamacji,
5. Przedmiot roszczenia wraz z uzasadnieniem; 6. Wykaz załączonych dokumentów (opcjonalnie)
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia reklamacji
UWAGA: W przypadku braku, któryś z powyższych danych administratorzy Dworca Online mogą zwrócić się z prośbą o ich uzupełnienie. Brak wszystkich informacji zawartych w reklamacji może skutkować tym, że nie będzie ona rozpatrzona.