Regulamin sklepu

Regulamin

Regulamin Internetowej Sprzedaży Biletów serwisu https://dworzeconline.pl


§ 1

1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z serwisu internetowego dworzeconline.pl przez jego Użytkowników, w szczególności określa warunki i zasady zakupu biletów autobusowych Przewoźników, których kursy zostały udostępnione za pośrednictwem w/w serwisu w tym również warunki dokonywania płatności za bilety za pomocą systemu płatności internetowej PayU S.A.

2. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, w chwili podjęcia czynności zmierzających do dokonania zakupu za pośrednictwem serwisu, do zapoznania się z Regulaminem, zaakceptowania jego treści oraz przestrzegania jego postanowień.

3. Administratorem serwisu jest Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" w Warszawie Spółka Akcyjna wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000376721, NIP: 525-000-01-27, REGON: 000617166 kapitał zakładowy: 9.000.000 zł wpłacony w całości.

4. Użytkownik może porozumiewać się z Administratorem serwisu, elektronicznie pod adresem pomoc@dworzeconline.pl lub korespondencyjnie pod adresem PKS „POLONUS” w Warszawie S.A. Al. Jerozolimskie 144 , 02-305 Warszawa.


§ 2 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu pojęcia w nim zawarte oznaczają:

  1. Serwis - Internetowy system sprzedaży biletów - serwis https://dworzeconline.pl
  2. Użytkownik - osoba korzystająca z serwisu w celu zakupu biletu.
  3. Pasażer - osoba uprawniona do podróży na podstawie biletu elektronicznego, do której odnoszą się prawa i obowiązki wynikające z zakupu biletu.
  4. Przewoźnik - wybrany przez Użytkownika podmiot realizujący na podstawie stosownych zezwoleń zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa wybrane połączenia autobusowe.
  5. Operator płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
  6. Strony transakcyjne - strony internetowe serwisu dworzeconline.pl pozwalające na zakup biletów autobusowych przez Internet.
  7. Opłata transakcyjna - opłata pobierana systemowo za obsługę płatności i jest niezależna od ceny biletu i nie podlega zwrotowi.
  8. Bilet - bilet elektroniczny w postaci pliku PDF, będący wygenerowanym z Serwisu i wydrukowanym dokumentem upoważniającym do odbycia podróży przez Pasażera, który stanowi dowód zawarcia umowy o przewóz między Pasażerem a Przewoźnikiem..
  9. Bilet SMS – bilet elektroniczny wysyłany przez system dworzeconline.pl na numer telefonu w formie SMS, bilet jednorazowy upoważniający do odbycia podróży przez Pasażera, który stanowi dowód zawarcia umowy o przewóz miedzy Pasażerem a Przewoźnikiem.
  10. Regulamin internetowej sprzedaży biletów dworzeconline.pl - niniejszy regulamin, zwany w dalszej treści Regulaminem, którego uprzednia akceptacja wymagana jest w celu dokonania zakupu biletu przez Internet.
  11. Regulamin Przewozów - regulamin obowiązujący u danego Przewoźnika realizującego konkretny przewóz, na podstawie nabytego za pośrednictwem serwisu biletu.
  12. Umowne Warunki Przewozu - warunki przewozu osób i ich rzeczy określane w Regulaminie Przewozów, dotyczące praw i obowiązków Pasażera oraz Przewoźnika, w szczególności: ważności biletu, rezygnacji z przewozu, warunków przewozu bagażu. Akceptacja Warunków Przewozu jest warunkiem dokonania zakupu biletu.

§ 3 Zakup biletu - zasady i warunki

1. Użytkownik za pośrednictwem stron transakcyjnych dokonuje wyboru trasy, terminu, godziny przewozu i Przewoźnika oraz odpowiedniej taryfy cenowej.

2. Technicznym warunkiem pomyślnie przeprowadzonej transakcji zakupu biletu jest: poprawne przejście przez proces zakupowy czyli wybranie trasy, daty wyjazdu, rodzaju ulgi lub promocji, podanie adresu email (opcjonalnie numeru telefonu komórkowego w przypadku zakupu biletu SMS, danych do faktury oraz imienia i nazwiska pasażera w przypadku kursów międzynarodowych, gdy wymaga tego Przewoźnik) na który ma być wysłany bilet i dokonanie zapłaty za bilet w systemie transakcyjnym Operatora Płatności , oraz uprzednia - przed dokonaniem zakupu - akceptacja niniejszego Regulaminu.

3. Obowiązkiem pasażera jest zapoznanie się z treścią Regulaminu Przewozu Przewoźnika na którego kurs posiada bilet. Regulaminy Przewozów dostępne są na stronie internetowej Serwisu. Warunkiem dokonania zakupu biletu jest dostępność miejsc na dany przewóz w momencie zapłaty za bilet. Szczegółowe instrukcje dotyczące procedury zakupu oraz informacje w przedmiocie dostępności miejsc pojawiać się będą w trakcie dokonywania zakupu w formie komunikatów.

4. Od każdej transakcji zakupu dokonywanej poprzez Serwis, pobierana jest Opłata transakcyjna.

5. Po naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik za pośrednictwem stron transakcyjnych dokonuje płatności za wybrany bilet przez Operatora Płatności, który zapewnia bezpieczne realizowanie transakcji.

6. Od momentu otrzymania z systemu komunikatu o dostępności miejsca na dany przewóz Użytkownik ma 60 minut na skuteczne przeprowadzenie operacji zapłaty za bilet w wybrany przez siebie sposób. W przypadku, gdy do odjazdu zostało mniej niż 24 h, czas ten wynosi 30 minut. Po przekroczeniu powyższego czasu blokada wybranego miejsca na dany przewóz zostaje automatycznie usunięta - wskutek czego nie istnieje możliwość zakupienia biletu w danej sesji. Samodzielna modyfikacja tytułu przelewu lub próby wykonania przelewów ręcznych poza systemem płatności spowodują jego odrzucenie. Przeprowadzenie transakcji poza systemem Operatora Płatności jest niemożliwe.

7. Za ewentualne skutki nie dokonania zakupu z przyczyn, o których mowa powyżej Przewoźnik, administrator serwisu dworzeconline.pl, ani jakikolwiek inny podmiot nie ponoszą odpowiedzialności.

8. Podczas rejestracji Użytkownik zobowiązany jest podać adres email, na który przesłany zostanie Bilet. W przypadku gdy Użytkownik wyrazi chęć otrzymania Biletu SMS konieczne jest podanie także numeru telefonu komórkowego, na który zostanie przesłany Bilet SMS.

9. W celu dokonania płatności za wybraną podróż należy posiadać obsługiwaną przez Operatora Płatności kartę płatniczą lub konto z dostępem internetowym w odpowiednim banku oraz zabezpieczyć odpowiednią kwotę na obciążenie karty lub rachunku bankowego za zakupiony bilet.

10. Zakup biletu nie zostanie dokonany w przypadku braku możliwości zablokowania odpowiedniej kwoty na karcie płatniczej lub braku wystarczających środków na koncie.

11. Po skutecznym dokonaniu płatności Użytkownik na posiadanym sprzęcie umożliwiającym wydruk formatu A4 - drukuje właściwy bilet. Koszty wydrukowania biletu elektronicznego ponosi każdorazowo Użytkownik. W przypadku zakupu biletu z zaznaczoną opcją „Bilet na SMS”, bilet zostanie wysłany na numer telefonu podany podczas procesu zakupu.

12. Wydrukowany Bilet lub Bilet SMS jest dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy przewozu oraz upoważniającym do odbycia podróży. Pasażer zobowiązany jest do zapewnienia możliwości odczytania z wydrukowanego biletu, co najmniej podstawowych elementów jego treści określonych w ust. 13 pkt. 3,4,5,6,7 oraz przechowywania biletu SMS przez cały czas trwania umowy przewozu. Pasażer jest zobowiązany zapewnić możliwość okazania biletu w formie SMS przez cały czas podróży, w szczególności do zapewnienia, iż aparat telefoniczny, smartfon lub inne podobne urządzenie przy pomocy, którego odebrano bilet w tej formie, nie rozładuje się w trakcie podróży.

13. Prawidłowo wygenerowany bilet winien zawierać:

  1. numer,
  2. datę wystawienia,
  3. cenę,
  4. trasę,
  5. termin przewozu
  6. zakres uprawnień do ulgowego przejazdu, z których korzysta pasażer oraz
  7. określenia Przewoźnika

14. Dokonanie zakupu za pośrednictwem Serwisu skutkuje zawarciem wiążącej Umowy przewozu pomiędzy Pasażerem i Przewoźnikiem oraz oznacza akceptację Umownych Warunków Przewozu, a w szczególności warunków dotyczących stosowanych cen, warunków potrącenia odstępnego w przypadku odstąpienia przez podróżnego od umowy przewozu.

15. Płatności online obsługuje Operator Płatności, który przez własny system transakcyjny udostępnia formy płatności określone w serwisie PayU pod adresem http://payu.pl/nasi-partnerzy


§ 4 Zmiany, zwroty i operacje dodatkowe dotyczące zakupionych biletów

1. Istnieje możliwość zwrotu biletów nabytych przez serwis dworzeconline.pl (odstąpienia od umowy przewozu) przed rozpoczęciem podróży.

2. Stosownie do art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2012 poz. 1173 tekst jedn.) Podróżnemu:

  1. który odstąpił od umowy przewozu albo
  2. którego nie dopuszczono do przewozu lub usunięto ze środka transportowego (dotyczy to w szczególności osób zagrażających bezpieczeństwu lub porządkowi w transporcie albo uciążliwych dla podróżnych) przysługuje zwrot należności stosowny do niewykorzystanego świadczenia przewozowego po potrąceniu części należności (odstępnego). Potrącenia nie stosuje się, jeżeli podróżny odstąpi od umowy przewozu z przyczyn występujących po stronie Przewoźnika

3. W przypadku dyspozycji zwrotu biletu najpóźniej na 10 minut przed odjazdem z przyczyn leżących po stronie Pasażera Serwis pobiera odstępne w wysokości 20% wartości biletu. Zwroty biletów za pośrednictwem serwisu dworzeconline.pl są możliwe najpóźniej na 10 minut przed odjazdem. Zwroty z przyczyn leżących po stronie Przewoźnika wykonywane są w całości. W przypadku dyspozycji zwrotów do transakcji wykonanych kartami płatniczymi, zwroty następują bezpośrednio na rachunek bankowy powiązany z kartą w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze.

4. W przypadku zwrotu biletu z przyczyn leżących po stronie Pasażera opłata transakcyjna nie jest zwracana.

5. Czynności związane z realizacją uprawnień, o których mowa w niniejszym paragrafie mogą być wykonywane przez serwis dworzeconline.pl:

  1. dla Użytkownika, który kupił bilet po zalogowaniu do konta w serwisie dworzeconline.pl (zakładka Moje konto – Historia zrealizowanych zamówień – Szczegóły zamówienia – Akcje – Zwrot z opłatą – „Wykonaj zwrot z potrąceniem opłaty manipulacyjnej".
  2. dla Użytkownika kupującego przez konto anonimowe (bez rejestracji Użytkownika w serwisie dworzeconline.pl), po poprawnym wypełnieniu formularza zwrotu, dostępnego pod adresem https://dworzeconline.pl/bez-konta/zwrot

6. Postanowienia ust. 1-5, nie ograniczają prawa podróżnego także do zmiany umowy przewozu przed rozpoczęciem podróży albo w miejscu zatrzymania środka transportowego na drodze przewozu, co jest uprawnieniem podróżnego wynikającym z ustawy, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.

§ 5 Wystawianie faktur VAT

1. W przeciwieństwie do biletu zakupionego w kasie, bilet internetowy nie jest fakturą VAT. W przypadku chęci otrzymania Faktury VAT, należy wybrać odpowiednia opcję (zaznaczyć check-box „Chcę otrzymać fakturę” w procesie zakupu biletu (3. Dane kupującego).

2. Serwis udostępnia możliwość pobierania faktury VAT do zrealizowanej transakcji zakupu biletów za pośrednictwem Serwisu pod warunkiem zaznaczonej opcji „Chcę otrzymać fakturę” w procesie zakupu.

3. Serwis umożliwia korektę danych i wystawienie faktury korygującej do faktury poprzez odnośnik przesłany w wiadomości z biletem wysłanej na adres e-mail podany w procesie zakupu lub poprzez konto zarejestrowanego użytkownika.

4. Serwis umożliwia korektę danych i wystawienie faktury korygującej do faktury pierwotnej oraz faktury z nowymi danymi poprzez odnośnik przesłany w wiadomości z biletem wysłanej na adres e-mail podany w procesie zakupu lub poprzez konto zarejestrowanego użytkownika. Użytkownik ma możliwość jednokrotnej zmiany danych na fakturze do 14 dni od daty zakupu. Niespełnienie tych warunków uniemożliwia edycję faktury.

5. Akceptacja regulaminu lub dokonanie płatności oznacza wyrażenie zgody przez użytkownika na otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej zgodnie z art. 2 pkt 32 w zw. z art. 106n ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

6. W przypadku nie zaznaczenia w trakcie zakupu biletu pola „Chcę otrzymać fakturę”, Użytkownik nie ma możliwość wygenerowania faktury VAT.

§ 6 Prawa i obowiązki Stron

1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa oraz Regulaminem.

2. Użytkownik zobowiązany jest podać przy zakupie w systemie prawdziwe i aktualne dane.

3. Wykorzystywanie Serwisu do składania przez Użytkownika nieprawdziwych oświadczeń lub wprowadzanie nieprawdziwych danych jest niedozwolone.

4. Zabronione jest posługiwanie się cudzymi środkami płatniczymi przy dokonywaniu płatności, jak również wykorzystywanie jakichkolwiek danych i informacji podlegających ochronie prawnej na zasadach określonych w stosownych przepisach.

5. Serwis zastrzega sobie prawo do zawiadomienia właściwych organów państwowych w przypadku powzięcia podejrzenia, iż zaistniały okoliczności świadczące o wykorzystywaniu serwisu do działań o charakterze przestępczym.

6. Administrator serwisu, w imieniu Przewoźników informuje, że zgodnie z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy Prawo przewozowe:

  1. osoby zagrażające bezpieczeństwu lub porządkowi w transporcie mogą być niedopuszczone do przewozu lub usunięte ze środka transportowego;
  2. osoby uciążliwe dla podróżnych lub odmawiające zapłacenia należności za przewóz mogą być usunięte ze środka transportowego, chyba że naruszałoby to zasady współżycia społecznego.

7. Przewoźnik ma prawo odstąpić od Umowy w przypadku podania nieprawdziwych danych niezbędnych do zakupu biletu lub danych dotyczących płatności za pomocą Operatora Płatności.

§ 7 Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje dotyczące realizacji zakupu biletu przez Serwis są przyjmowane w formie pisemnej oraz elektronicznej w terminie do 30 dni od daty ujawnienia nieprawidłowości w realizacji transakcji zakupu, na adres: Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa lub na adres email reklamacje@dworzeconline.pl

2. 2. Reklamację z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu, uprawniony może złożyć w terminie 1 rok od daty zdarzenia, w dowolnym punkcie odprawy Przewoźnika lub w jednostce organizacyjnej wskazanej przez Przewoźnika jako właściwa do załatwiania reklamacji. Niezależnie do powyższego, za skutecznie złożoną będzie także uważana reklamacja złożona na adres Administratora Serwisu tj. PKS „POLONUS” w Warszawie S.A. Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa albo na adres email Administratora Serwisu:pomoc@dworzeconline.pl.

3. Reklamację złożoną na adres lub podany powyżej adres e-mail, Administrator niezwłocznie przekaże do rozpatrzenia Przewoźnikowi.

4. Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu osób. Administrator informuje, że odpowiedzialność w powyższym zakresie, zgodnie z ustawą Prawo przewozowe ponosi Przewoźnik.

5. Reklamacja będzie rozpoznana przez Administratora serwisu w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia, przy czym termin ten ulega wydłużeniu w przypadku wezwania Użytkownika przez Administratora Serwisu do uzupełnienia reklamacji w trybie określonym w ust.3 niniejszego paragrafu. Złożenie reklamacji z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej oznacza zgodę pasażera na doręczenie przez przewoźnika:

  1. odpowiedzi na reklamację,
  2. wezwania do uzupełnienia braków reklamacji - na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana,
  3. potwierdzenia wpływu złożonej reklamacji w terminie 7 dni od dnia jej wpływu.

6. Administrator serwisu wskazuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz. U. z 2006 r. Nr. 38 poz. 266, zwanym dalej „Rozporządzeniem”): Reklamacja z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu powinna zawierać:

  1. datę sporządzenia reklamacji;
  2. imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) przewoźnika;
  3. imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) osoby składającej reklamację;
  4. uzasadnienie reklamacji;
  5. kwotę roszczenia (oddzielnie dla każdego dokumentu przewozowego);
  6. wykaz załączonych dokumentów;
  7. podpis osoby uprawnionej do wniesienia reklamacji.

7. Do reklamacji powinny być dołączone oryginał biletu lub kwit bagażowy oraz potwierdzone kopie innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia, w tym poświadczających uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.

8. Jeżeli złożona reklamacja nie spełnia warunków wskazanych w pkt. 6, Przewoźnik wzywa pasażera nie później niż w okresie 14 dni od dnia jej wpływu, do usunięcia braków reklamacji w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia wezwania, z pouczeniem, że nieusunięcie braków w tym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Termin, o którym mowa w ust. 2, biegnie od dnia otrzymania przez Przewoźnika uzupełnionej reklamacji.

9. Odpowiedź na reklamację zawiera:

  1. imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) przewoźnika;
  2. informację o uznaniu albo nieuznaniu reklamacji w całości albo w części;
  3. uzasadnienie merytoryczne ze wskazaniem podstawy prawnej nieuznania reklamacji w całości albo w części;
  4. w przypadku przyznania odszkodowania - kwotę odszkodowania oraz informację o terminie i sposobie jego wypłaty;
  5. w przypadku zwrotu należności - określenie wysokości kwoty oraz informację o terminie i sposobie jej wypłaty;
  6. pouczenie o prawie odwołania do przewoźnika w przypadku nieuwzględnienia reklamacji w całości albo w części;
  7. pouczenie o prawie odwołania do właściwego miejscowo sądu;
  8. podpis osoby upoważnionej - w przypadku odpowiedzi na reklamację udzielonej w formie pisemnej albo elektronicznej.

10. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 7, są zwracane uprawnionemu albo podróżnemu najpóźniej w dniu udzielenia odpowiedzi na reklamację przesyłką rejestrowaną w rozumieniu Prawa pocztowego."


§ 8 Ochrona danych osobowych

PKS „POLONUS” w Warszawie S.A. informuje , iż:

1. Administratorem danych osobowych Użytkownika/Pasażera, który nabywa bilet na kurs Przewoźnika jest Przewoźnik, z którym Użytkownik/Pasażer zawarł umowę przewozu za pośrednictwem serwisu https://dworzeconline.pl. PKS „POLONUS” W Warszawie S.A. jako administrator serwisu dworzeconline.pl przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu umożliwienia Użytkownikowi/Pasażerowi zakupu biletu przez Internet.

2. Podane przez Użytkownika/Pasażera dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu zawarcia i realizacji umowy przewozu;
  2. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu realizacji usług serwisu dworzeconline.pl, co stanowi prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora Serwisu.

3. Podanie przez Pasażera/Użytkownika danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy przewozu za pośrednictwem serwisu internetowego https://dworzeconline.pl

4. Dane osobowe będą powierzane w celu ich dalszego przetwarzania podmiotom współpracującym z Przewoźnikiem, w szczególności podmiotom świadczącym usługi hostingowe, informatyczne, finansowo-księgowe, archiwizacji, prawne itp.

5. Dane osobowe będą przechowywane od momentu skorzystania z Serwisu w celu zakupu biletu autobusowego za pośrednictwem serwisu internetowego https://dworzeconline.pl maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

6. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych i/lub na przesyłanie informacji handlowej dane osobowe niezbędne do prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług Przewoźnika będą przechowywane od momentu wyrażenia ww. zgody/zgód do momentu ich cofnięcia, maksymalnie przez okres 6 lat od dnia wykonania umowy przewozu.

7. Pasażerowi/Użytkownikowi przysługuje prawo do:

  • żądania od Przewoźnika dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) przewoźnika;
  • cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych oraz przesyłania informacji handlowej przez Przewoźnika, w dowolnym momencie poprzez złożenie Przewoźnikowi oświadczenia w tym zakresie – w drodze pisemnej lub poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: iod@pkspolonus.pl.
  • do przenoszenia danych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany w celu zawarcia i realizacji umowy przewozu za pośrednictwem serwisu,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Przewoźnika

8. Zgodnie z art. 16 ust. 3 ustawy Prawo przewozowe na bilecie mogą być umieszczane inne informacje, w tym dane osobowe Pasażera (np. imię nazwisko), jeżeli jest to niezbędne dla przewoźnika w regularnym przewozie osób. W przypadku, gdy określony Przewoźnik, od którego pasażer zakupuje za pośrednictwem serwisu https://dworzeconline.pl bilet, wymaga umieszczenia takich danych, nie podanie danych może uniemożliwić zakup biletu.


§ 9 Opłaty transakcyjne

1. Przy każdej transakcji zakupu biletu zawartej poprzez Serwis pobierana jest opłata transakcyjna w kwocie 1 zł brutto. Kwota ww. opłaty jest przychodem firmy PKS „POLONUS” w Warszawie S.A

2. Biura podróży lub inne stacjonarne punkty sprzedaży prowadzące stacjonarną sprzedaż biletów na podstawie umowy handlowej podpisanej z firmą PKS „POLONUS” w Warszawie S.A. Mają prawo doliczyć do kwoty zamówienia opłatę transakcyjną. Opłata transakcyjna naliczona przez punkty sprzedaży stacjonarnej jest przychodem punktów sprzedaży i nie jest przychodem PKS „POLONUS” w Warszawie S.A.

3. Przy zwrocie biletu zakupionego poprzez Serwis opłata transakcyjna nie podlega zwrotowi.

§ 10 Postanowienia końcowe

1. Serwis dworzeconline.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za korzystanie i dokonywanie zakupu biletu przez Użytkownika w sposób sprzeczny z Regulaminem i Regulaminem Przewozów.

2. Akceptacja Regulaminu na stronie serwisu dworzeconline.pl stanowić będzie jednocześnie oświadczenie, że Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia zakup biletu poprzez Serwis.

3. Umowy zawierane za pośrednictwem serwisu, zwierane są na czas wykonania przewozu na jaki zakupiono bilet. Minimalny czas trwania zobowiązań klienta z takich umów obejmuje czas do opuszczenia środka transportu - z końcem trasy, na którą zakupiono bilet albo na przystanku wcześniejszym (jeżeli klient opuści pojazd wcześniej).

4. Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. Do transakcji zawartych za pośrednictwem systemu dworzeconline.pl stosowny będzie regulamin obowiązujący w dacie zakupu biletu.



Regulamin obowiązuje od dnia 20.11.2019 roku